The smart Trick of حذف نیم فاصله در word That No One is Discussing

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
برای استفاده از این کدها، ابتدا کلمه مورد نظر را تا قسمت مربوط به نیم فاصله بنویسید.

استفاده از این نرم افزار ویرایش از برنامه های خاصی بهره می برد که مهمترین آنها عبارتند از:

برای بسیاری از دانشجویان، تایپیست ها و مترجمان پیش آمده است که کارفرما یا استاد پروژه ای را به آن ها سپرده و تاکید کرده است که حتما از نیم فاصله در پروژه استفاده کنند. در چنین مواردی شاید برای این افراد سوال پیش بیاید که منظور از نیم فاصله در ورد چیست و چرا باید آن را رعایت کرد؟ نیم فاصله یکی از موارد نگارشی است که باید مانند بسیاری از نکات نگارشی دیگر مانند هکسره، در متن های حرفه ای و آکادمیک رعایت شوند.

نیم فاصله درست و نیم فاصله اشتباه رو یه جور به حساب میاره

املای زبان فارسی سخت نیست، اما رعایت برخی نکات می‌تواند منجر به افزایش خوانایی هر متنی به این زبان شود. یکی از مشکلاتی که در زمینه تایپ زبان فارسی دائما به چشم می‌خورد، رعایت نیم‌فاصله است: اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word اصلی که در متون رسمی و حرفه‌ای حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. با اینکه زبان سیستم‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنیم، غالبا انگلیسی است اما نیم فاصله در ورد روش‌هایی برای رعایت نیم فاصله به هنگام تایپ فارسی هم وجود دارد.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص نیم فاصله در ورد داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

همانطور که از فایل زیر می بینید، فایل آزمایشی ما دارای مشکلات نیم فضا (یا نیم فاصله) است و ما یک روش خودکار سریع برای رفع این مشکل ارائه خواهیم داد.

نصب کیبرد استاندارد فارسی برای نوشتن راحت‌تر نیم فاصله

در حقیقت در واژه دوم فاصله بین حروف “ی” و “ش” کمتر از واژه اول هست.

توسط تایپو دریافت مدرک و گواهینامه معتبر تایپ ده انگشتی با سپری کردن دوره آنلاین تایپ ده انگشتی اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word تایپو!

مثلا ایجاد نیم فاصله در ورد کار بسیار ساده‌ای است که تنها با دو دکمه میانبر کیبرد انجام می‌شود. در ادامه تلاش کرده‌ایم مطلبی جامع و کامل درباره تمام روش‌های انجام این کار در نرم‌افزار ورد تهیه کنیم. البته برخی از این راه‌ حل‌ها می‌توانند به طور کلی در دیگر بخش‌های سیستم عامل ویندوز نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

در ادامه این بخش درباره این که نیم فاصله در ورد چیست توضیحات بیشتری ارائه شده است.

در آموزش تایپتون هم نیم فاصله به عنوان یک آموزش آورده شده ؟!

نکته: با وجود موارد فوق، استفاده نادرست از نیم فاصله مشکلات زیادی را به دنبال دارد.

Report this wiki page